kastalossnu.blogg.se

Nicke och Majas segeläventyr :) Drömmar om längre seglatser i varma o kalla vatten. Vår Albin Vega "Evangeline" ligger på plats i Trinidad o har tagit oss en liten bit i Karibiens varma vatten under 2 månader! Vår båt här hemma "Orgasm" rustas i skrivandes stund för att ta oss runt världens alla hörn med start år 2022😃 Skepp o hoj⛵️

En generell fråga.....

Publicerad 2017-02-06 21:44:59 i Allmänt,

Hej hopp - igen!!!!

Efter lite koll så undrar jag - är det ens värt att behålla bloggen? De flesta vi vill nå är på Facebook o efter att ha sett senaste inlägg/gillamarkeringar/kommentarer/gensvar så undrar jag......lägger jag ner för mycket tid på absolut inget???? Jag ser ju ert gensvar på fb men aldrig här.....så hojta NU om bloggen ska vara kvar.....annars försvinner den nog inom kort!!!!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-02-06 21:52:33

Tror att det beror på att det redan ligger på FB. Blir ju lite dubbelt😏

Svar: Klart det blir för de som redan har oss på fb 😃 Men sant som du säger att det är för bår egen skull👍
kastalossnu.blogg.se

Postat av: robert

Publicerad 2017-02-07 00:11:59

ha kvar den om inte så för er egen skull

Svar: Tack 😃
kastalossnu.blogg.se

Postat av: anders

Publicerad 2017-02-07 13:32:27

Ha kvar sidan. Riktigt kul att se och höra hur ni har de. :)

Postat av: Putte Nyström

Publicerad 2017-02-07 18:59:00

Niklas kanske känner mig från husbilssidan, har en Bürstner Peformance på Renault.
Kollar er blogg hela tiden men är väldigt dålig på att kommentera, följer även många husbilsbloggar och även där är jag dålig på att kommentera, men jag tror ändå att det är många som läser och tycker det är fantastiskt kul att följa er, så jag hoppas ni fortsätter.
Fantastisk resa ni gör, modigt.
Putte

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela